Subsidie aanvragen

U kunt bij de Stichting Podium Euritmie een aanvraag doen als u meent dat uw aanvraag valt binnen de doelstellingen van de statuten en de doelstellingen die in “Oorsprong & Gescheidenis” van onze fondsinformatie staan.

U dient zich er van bewust te zijn dat niet voor steun in aanmerking komen:

• Opvoeringen in het buitenland.
  • Exploitatiekosten.
  • Reeds aangevangen producties.
  • Producties die niet binnen onze doelstellingen vallen.

Inzendtermijn: u dient uw aanvraag tenminste drie maanden voor aanvang van productie bij ons in te dienen.

Wij zien uw aanvraag met belangstelling tegemoet.

Procedure

De handleiding voor het opstellen van een aanvraag kunt u hier downloaden. Mocht u een begroting bij uw aanvraag willen bijvoegen dan kunt u hier een Excel-spreadsheet downloaden.

U kunt de aanvraag mailen naar spe@stichtingpodiumeuritmie.com.

Na ontvangst sturen wij u een ontvangstbevestiging en data waarop wij uw aanvraag in behandeling kunnen nemen. Na bespreking zullen wij u laten weten of uw aanvraag dan wel verder in behandeling gaat of wel is afgewezen. Het kan zijn dat wij meer informatie willen hebben, bij repetities willen komen kijken of anderszins contact met u zullen opnemen. Tenslotte hopen wij u te kunnen zeggen dat wij u een subsidie kunnen verstrekken. Wij horen daarna graag van u hoe de uitvoeringen zijn verlopen.